"Фермата" трайно се наложи като любимото телевезионно предаване на зрителите

Динамичните събития в първия дейли епизод на „Фермата” привлякоха значителен зрителски интерес и вниманието на 31,4% от аудиторията на възраст 18-49 срещу едва 21.9% за програмата на Нова на 13 септември. Най-българското риалити „Фермата” отчита по-голямо внимание и сред всички зрители (справка в графиките долу).

На 13 септември от 21.00 часа bTV излъчи първия дейли епизод на „Фермата”, в който зрителите видяха как 19-те участници започнаха да организират своя живот на село и да се справят с поставените им задачи.

Напрежението между двамата заклети врагове и първи дуелисти в шоуто – наследникът на Райна Княгиня Михо Футеков и Стоян Спасов, потомък на бунтовнически род, на моменти изостряше напрежението сред фермерите, но в крайна сметка завърши с ръкостискане и поне привидно примирие.

Във вторник вечер зрителите станаха свидетели и на това как Крум Савов трудно преживява раздялата със семейството си, и как дамите във „Фермата” в лицето на Надежда умело напътстват мъжете в цепенето на дърва, проявяват загриженост за тяхното физическо състояние като Елен към Калин и как един рапър като DEE изпълнява заръките на строгата Ева.

 

Новини
  • Последни
  • Най-четени